مسابقه عکاسی آریا تن ورز پویا

 

مسابقه عکاسی

اخبار سلامت

آخرین اخبار

برای مشاهده تمامی خبرها اینجا را کلیک کنید

پرینت

چگونه کراتین باعث افزایش استقامت می شود؟

اکثر مردم تصور می کنند که مکمل کراتین فقط برای ورزشکاران قدرتی ساخته شده است. علیرغم این نگاه، صدها مطالعه که در چند دهه اخیر پیرامون کراتین انجام گرفته بیانگر پتانسیل کراتین برای افزایش حجم عضلانی، قدرت و توان افراد می باشد. مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی تغذیه ورزشی و متابولیسم ورزش نشان می دهد که کراتین می تواند کمک کند تا دیرتر خسته شوید و از طریق کاهش تجمع لاکتات و بالا بردن آستانه لاکتات توان خروجی شما را افزایش می دهد.
در دو مرحله از 13 ورزشکار مرد 20 ساله خواسته شد تا مرز خستگی رکاب بزنند. یکبار قبل از بارگیری با کراتین و بار دوم بعد از بارگیری به میزان 4 وعده 5 گرمی به مدت 6 روز از این افراد خواسته شد تا مرز خستگی رکاب بزنند. نتایج تحقیق نشان داد که با مصرف مکمل کراتین تولید لاکتات در طول ورزش را کاهش می یابد و آستانه لاکتات افزایش چشمگیری پیدا می کند و قدرت بیشتری را در آستانه لاکتات برای ورزشکار ایجاد می شود. این افزایش حداکثر قدرت خروجی کمک کند تا ورزشکار دیرتر خسته شوید.

افق روشن تر: ورزشکاران استقامتی آگاه می دانند که مصرف مکمل پروتئین چه مقدار برای آنها مفید می باشد. این مطالعه نیز نشان می دهد کراتین منوهیدرات نیز ممکن است که چیزی برای ارائه به دونده ها، دوچرخه سواران و شناگران و یا ورزشکاران استقامتی داشته باشد.

پرینت

تاثیر اقات فراغت بر طول عمر

بسیاری از افراد فعال، از توصیه های موسسه ملی بهداشت و درمان برای بزرگسالان آگاه هستند. اگر شما بین سنین 18 و 65 سال هستید، بایستی دو و نیم ساعت ورزش با شدت متوسط ​​، و یا یک ساعت و 15 دقیقه ورزش با شدت بالا در طول هفته انجام دهید. در طول ورزش با شدت متوسط ​​ ، شما قادر به صحبت کردن هستید، اما نفس شما اجازه آواز خواندن را به شما نمی دهد. در ورزش با شدت بالا شما حتی به سختی می توانید یکی دو کلمه را به وضوح بیان کنید.
یک مطالعه جدید که از 650.000 بزرگسالان به عمل آمد و در مجله پزشکی PLOS منتشر شد به اهمیت فعالیت های فیزیکی طی اوقات فراغت می پردازد. تجزیه و تحلیل مطالعات  مبتنی بر 6 گروه جمعیتی نشان داد کسانی که به طور منظم مقدار فعالیت بدنی توصیه شده را رعایت کردند به احتمال زیاد 3 سال و4 ماه بیشتر از افراد بزرگسالی که فعالیت فیزیکی نداشتند عمر کرده اند. افراد واقعا فعالی که دو برابر مقدار توصیه شده به فعالیت فیزیکی پرداختند ممکن است طول عمر خود را تا حدود 4 سال و 2 ماه گسترش دهند.
افق روشن تر: این مطالعه نشان می دهد که راه رفتن به فروشگاه به جای رانندگی، چمن زدن، جمع کردن برگ درختان و هر تعداد دیگر فعالیت های اوقات فراغت، می تواند به کار سخت شما را در باشگاه اضافه شود. این تحقیقات نشان می دهد کمک به افزایش طول عمر ارزش هر نوع تلاشی را دارد.